Kontakta oss

Behöver du support med appen Bosch EasyInfo?

Skicka in din fråga eller ditt ärende via formuläret nedan så kontaktar vi dig så snart vi kan.

Vänligen kontrollera att du fyllt i alla fält.

Succé!

Vanliga frågor

Ja, till din läsplatta. På telefon och dator används webappen.

Appen är utvecklad för läsplattor för bästa möjliga användarupplevelse och är inte i dagsläget optimerad för iPhone. För mobil och dator används webappen. Fördelen med att inte ladda ner appen till telefonen är att den inte tar upp något utrymme. Längre ner tipsar vi om hur du lägger till webappen på hemskärmen på din telefon.

Ja, flera användare kan inte använda appen med samma emailadress, då loggas man ut.

Gå till https://webapp.omnishare.net/bosch-easyinfo. När inloggning med SingleKey ID efterfrågas loggar du in eller registrerar den emailadress du vill använda fortsättningsvis. Är du redan inloggad med en felaktig adress kan du antingen hantera din emailadress genom att följa länken som du hittar när du klickar på profilikonen uppe till höger i EasyInfo, eller logga ut, för att kunna logga in på nytt.

I många av våra system behöver du ett SingleKey ID för att logga in. Du ansluter din vanliga e-mail till SingleKey ID. Bosch ID fungerade på samma sätt, men är nu ersatt av SingleKey ID. Hade du tidigare ett Bosch ID behöver du inte skapa ett nytt SingleKey ID, du loggar in med samma e-mail och lösenord som innan.

Om du använder webappen, testa att uppdatera sidan CTRL + R. Använder du en nedladdad app på din läsplatta, testa att synkronisera appen genom att klicka på pilen högst upp till höger. Kvarstår problemet, kontakta oss via formuläret ovan.

Tips - lägg till webappen på din iPhones hemskärm

Gå till Bosch EasyInfo på din telefon. Klicka på dela-ikonen.

Scrolla ner och klicka på Lägg till på hemskärmen.

Klicka på Lägg till.

Alltid enkel tillgång till appen!